Like after death


Τι μπελάς ο φυσικός θάνατος.

Αυτοί που συνεχίζουν να ζουν μπορούν να κάνουν likes, pokes, comments, μπορούν να αυξήσουν τον αριθμό των φίλων τους, να γίνονται tag σε photos και να είναι συνέχεια online. Ενώ εσύ μπαίνεις στο χώμα για πάντα και γίνεσαι offline στο facebook. Σας τρώει η ζήλεια;

Not anymore!


Τώρα με πολύ χαμηλό κόστος εμείς σας κρατάμε αιώνια ζωντανούς στο facebook ακόμα και μετά το φυσικό θάνατο (έτσι κι αλλιώς ζούσατε πιο πολύ online παρά στην φυσική σας ζωή).

Κοντά μας υπάρχει τελικά ζωή μετά το θάνατο

Τι προσφέρουμε:

- κάνουμε update το profile σας με posts και links που μας έχετε ετοιμάσει εν ζωή.
- σας κάνουμε tag σε photos που ανεβάζουν οι φίλοι σας.
- κάνουμε like σε posts και links των φίλων σας (έτσι κι αλλιώς ούτε εσείς τα διαβάζατε ποτέ).
- αυξάνουμε τον αριθμό των φίλων σας (κυρίως πολιτικούς, ηθοποιούς και καταστήματα).
- απαντούμε αμέσως σε μηνύματα που λαμβάνετε.
- σας κάνουμε attend σε online events!
- το εξειδικευμένο προσωπικό μας μπορεί να κάνει ακόμα και chat στο δικό σας στιλ γραφής!

Έφτασε επιτέλους η αιώνια βασιλεία* των ψηφιακών ουρανών.

Doxasate! 

* Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές μας,  εμείς εγγυόμαστε την αιώνια βασιλεία. Αυτοί όλο τάζουν αλλά ποτέ κανείς πελάτης τους* δεν θεάθηκε μετά θάνατον. Οι δικοί μας πελάτες είναι ολοζώντανοι στο facebook, έχουμε και παραδείγματα. Κοντά μας δεν ρισκάρετε καθόλου τα χρήματά σας!



*οι πληροφορίες ότι κάποιος Λάζαρος επέστρεψε από την άλλη ζωή δεν είναι διασταυρωμένες.


13 σχόλια:

  1. Ευστόχως για άλλη μια φορά!!
    φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα…
    Υ.Γ πόσα χρεώνεται ??
    Υ.Γ 2 μπορώ να πληρώνω μεταθανάτια με τραπεζική εντολή??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια η σκέψη σου Νίκο!!!! Το προσφέρετε και σε εν ζωή τεμπέληδες του facebook?
    (Δεν εννοώ εμένα)
    Εννοώ να κάνετε τους φίλους μου να μου κάνουν χιλιάδες like σε όσα posts κάνω και να μην το ξέρουν!!! YYYYYEEEAAAAHHHH!!!!!!
    Ετσι θα ένοιωθα ότι μου δίνουν σημασία και θα ανέβαινε η αυτοεκτίμηση μου!
    ΧΑΧΑΧΑ
    Aυτό πήγαινε για όλους αυτούς που έχουν ανάγκη το facebook γι' αυτό το σκοπό επειδή η ζωή τους έξω ξεθωριάζει, αλλά δεν ξέρουν πώς να ξεφύγουν από αυτό τον όλαφο. Άνθρωποι καθημερινοί σαν εσένα κι εμένα που είναι παθολογικά άρρωστοι, γιατί έχουν όλα τα πινέλα και τις μπογιές τους αποθηκευμένα σε διάφορα files του υπολογιστή τους και τα αναρτούν στο facebook. Αντίθετα, έπρεπε τα εργαλεία αυτά να είναι σε πραγματικό χρόνο σε πραγματικά συρτάρια, σε πραγματικά δωμάτια, για να βάφουν την πραγματικότητα τους με διάφορα likes στην/στον σύντροφό τους και στα παιδιά τους.
    Τώρα είμαι σίγουρος ότι έπιασα το νόημα της υπέροχης έμπνευσης που είχες με τις μετά θάνατον facebook υπηρεσίες!
    Χρίστος Τσιαήλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετκή ιδέα! Κακώς την ανάφερες, θα σου την κλέψουν! Βάλλεις στοίχημα ότι κάποιοι θα αγοράσουν την υπηρεσία αυτή??? Ηταν να φκάλεις πολλά λεφτά...αν θέλεις να συνεταιρέψουμεν...Butterfly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω την εντύπωση ότι θα γίνει αυτό κάποια μέρα και σχετικά σύντομα. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, αλλά τώρα που διαβάζω την ανάρτηση, μου φαίνεται πολύ αναμενόμενο. Όι, όι, it's a sure thing, τι λέμε τώρα!
    (Ο άνθρωπος είναι βλάκας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σας φίλοι μου και πιθανοί πελάτες ή συνεταίροι. η εταιρία που ξεκίνησα έχει σίγουρα λαμπρό μέλλον και πολλά λεφτά. όσοι ενδιαφέρεστε πρέπει ν' αρχίσετε να πληρώνετε 1000 ευρώ το χρόνο προκαταβολικά. αν ζήσετε ακόμα 50 χρόνια πχ. θα σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας 50 χρόνια μετά θάνατον.

    αφού τα κακαρώσετε δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε σεντ από σας. τα θέλουμε από πριν. γιατί ως γνωστόν τίποτε δεν παίρνετε μαζί σας.

    για τους gold members δώρο κτέρισμα ένα laptop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα.... ανατριχιαστικά ωραία... νόμιζα μιλούσες για άλλο "ηλεκτρονικό" θάνατο ;) να πούμε καλή επιστροφή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία Ελένη χαίρομαι πολύ που με βρήκες, καλωσόρισες. Ακόμα περισσότερο χαίρομαι με τα νέα σου. Σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε! Απαισιόδοξο σε (ξανα)βρίσκω όμως... ελπίζω να είσαι καλά! Σκεφτόμουν προχτές φίλε μου πως είμαστε στην καλύτερη ηλικία! Ακόμα νέοι και ακμαίοι αλλά με έμπειρίες και βιώματα... κράτα γερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι δεν είμαι απαισιόδοξος, κοτζάμ βασιλεία των ουρανών σκαρφίστηκα! είμαι πολύ καλά σ' ευχαριστώ. όλες οι ηλικίες είναι καλές αλλά η δική μας είναι η καλύτερη συμφωνώ! γιατί "ξέρουμε τι θέλουμε και μπορούμε να το πετύχουμε" (δανεικό το ρητό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θετικά σκέφτομαι, μεν έχεις έγνοια. εν πλάκα που κάμνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή